جوانه


جوانه


اس ام اس دلتنگی و دلشکستگی و بی وفایی

اس ام اس بی وفایی

 

بی وفایی کردی و گفتی نفرین میکنی؟

گفتم نه، فقط از خدا میخواهم که هیچکس اندازه ی من دوستت نداشته باشه!

هنوزم از خدا میخواهم که هیچکس اندازه ی من دوستت نداشته باشه


 
 
 

اس ام اس دلتنگی

 

قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است

چه کنم که اشک قشنگترین بهانه است برای گفتن از بی تو بودن

برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت


 

اس ام اس وفا

 

آنقدر رسم وفا مرده که ترسم مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نکند


اس ام اس دلتنگی

 

نردبامی که به اندازه ی دلتنگی من قد بکشید پشت دیوار کسی یافت نشد، تکیه بر حسرت خود خواهم زد


اس ام اس دلشکستگی

 

حیف این چشمهام که برای چون تو بی وفا و بی ارزشی اشک ریخت! و چه ساده دلم که هنوز دوست داره


اس ام اس دلتنگی

 

پنجره ی باران خورده ات را باز کن / چند سطر پس از باران / چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده / دلم برایت تنگ است بسیار


اس ام اس دلشکستگی

 

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو / بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو / تو بی وفا بودی ولی اونی که برات میمیرد منم / تا زنده ام دوست دارم اینم کلام آخرم


اس ام اس دلتنگی

 

دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده، به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟


اس ام اس دلشکستگی

 

ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟ / هیچکی مثه من نازتو خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟ برو ولی اینو یادت بمونه تو قول داده بودی بی وفای دیوونه


اس ام اس دلتنگی

 

بدرود را نگفته برای سلام تو، از اولین دقیقه دلم تنگ میشود


اس ام اس بی وفایی

 

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد / هر جا که رسیدی طرج رفاقت مکش / هر بی سرو پا یار وفادار نگردد


اس ام اس دلتنگی

 

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست، حال دل از من نمیپرسی چرا حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست


اس ام اس دلتنگی

 

بی وفا!!! این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم و نه حوصله ات را ولی با این همه، گاه گاهی دلم هوای تو را میکند


اس ام اس دلتنگی

 

بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه، فقط دل منه که برات تنگ میشه


اس ام اس دلشکستگی

 

دلم را مبتلایت کرده بودم / خودم را خاک پایت کرده بودم / ندانستم بی وفا هستی وگرنه / همان اول رهایت کرده بودم!


اس ام اس دلشکستگی

 

وقتی فهمید میخوامش، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت / با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشیدو رفت


اس ام اس دلتنگی

 

دلتنگی دلتنگی دلتنگی، دایه ی مهربان تر از مادر شده، آغوش گشوده بلعیده مرا، درست از ساعتی که رفتی، نخواهمش کی را باید ببینم؟


اس ام اس دلشکستگی

 

نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی / فقط یه نکته میگم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشم و رویی


اس ام اس دلتنگی

 

فدای اون مهر و وفات / دلم شده تنگ برات / چطور بگم؟ باور کنی! / چقدر عزیزی تو برام


اس ام اس دلتنگی

 
 
 

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

 

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .


 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |